Regulamin
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Firma OPC Damian Łucak zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z obowiązującym prawem.
SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
- Zamówienia są przyjmowane 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.
- W celu dokonania zakupu należy wypełnić formularz zamówienia.
- Po otrzymaniu zamówienia sprzedawca skontaktuje się z Państwem telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej w celu uzgodnienia szczegółów dostawy.
- Zamówienie nie będzie zrealizowane w przypadku błędnie wypełnionego formularza danych osobowych lub jeśli dane te będą niekompletne.
WARUNKI DOSTAWY
- Zamówienia złożone przed godziną 14 w dni robocze są zazwyczaj realizowane tego samego dnia, a złożone po godzinie 14 następnego dnia roboczego.
- Termin dostawy towaru jest podawany w momencie potwierdzania przyjęcia zamówienia do realizacji. Zastrzegamy sobie prawo realizacji wysyłki w ciagu 2-3 tygodni w przypadku gdy produkt nie znajduje sie u nas w magazynie. Mogą Państwo ponadto w każdej chwili poprosić o dodatkowe informacje odnośnie czasu i sposobu dostarczenia przesyłki.
- Przesyłki realizujemy przy pomocy takich przewoźników jak Poczta Polska, InPost, Siódemka. Nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat za pakowanie. Płacisz tylko stawkę przewoźnika.
- Realizacja zamówienia dotyczy obszaru Polski. W przypadku przesyłek zagranicznych w zależności od kraju docelowego ustalane są indywidualne warunki dostawy.
BEZPIECZEŃSTWO PRZESYŁKI
- Zamówione produkty są doręczane pod wskazany przez Państwa adres. Dzięki temu mogą być Państwo pewni, iż zakupiony towar dotrze do celu bez przeszkód. W razie potrzeby możmy nadać przesyłkę dowolną inną wskazaną firmą przewozową.
- Każdy zamówiony towar jest umieszczany w dodatkowym opakowaniu chroniącym go podczas transportu.
- Uwaga! Po pokwitowaniu odbioru przesyłki każdy klient ma prawo w obecności kuriera dostarczającego towar, otworzyć otrzymaną przesyłkę by sprawdzić zawartość (kompletność, zgodność z zamówieniem oraz jej stan).
- W przypadku niezgodności przesyłki z zamówieniem należy sporządzić protokół, wskazać w nim nieprawidłowości i złożyć podpisy (odbiorca i doręczyciel, ewentualny świadek).
FORMY PŁATNOŚCI
- Standardowym rozwiązaniem jest opłata z góry. Kupujący wpłaca na nasze konto kwotę naliczoną po złożeniu zamówienia. drukAS.pl wysyła zamówione produkty bezpośrednio po odnotowaniu wpływu na konto:
- Alternatywnym sposobem zapłaty jest płatność gotówką przy odbiorze przesyłki. Kupujący otrzymuje od doręczyciela kopię listu przewozowego (zawierającą informacje o nadawcy, odbiorcy, kwocie pobrania), kwituje odbiór przesyłki, wnosi opłatę doręczycielowi.
- Wystawiamy faktury VAT po otrzymaniu niezbędnych danych: nazwa firmy (dane osoby fizycznej), adres, NIP.
- Przy stałej współpracy istnieje możliwość uzgodnienia terminów płatności, oraz indywidualnie negocjowalnych rabatów zaleznych od ilości kupowanych naklejek.
REKLAMACJE I ZWROTY
- W przypadku zgłaszania reklamacji prosimy o przesłanie pocztą elektroniczną informacji o ewentualnych wadach produktu w celu ustalenia toku dalszego postępowania: zwrotu, wymiany, naprawy.
- Kupujacy może w ciągu 10 dni od daty zakupu odstąpić od umowy bez podania przyczyny jeżeli towar nie został użyty. Zwrot produktów powinien nastąpić w możliwie najkrótszym czasie, nie później niż w terminie 14 dni. Koszty zwrotu pokrywa kupujący i jest obowiązany do odpowiedniego zabezpieczenia przesyłki.
- Sprzedawca po otrzymaniu zwrotu produktu w ciągu 7 dni przesyła należną za zwrócony towar kwotę na konto bankowe kupującego.